Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Стоимость доставки согласно тарифам транспортной компании. Оплата: Вариант 1: 100% на карту Приват банк. Вариант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, остальная сумма при получении наложенным платежом(НП) (стоимость услуги НП 2-3% от суммы)
- Безкоштовно за умовиВартість доставки 200.00 ₴. Замовлення на суму понад 3000 ₴ доставляється безкоштовно.Доставка безкоштовно до будинку при замовленні меблів на суму понад 3000грн.
- Вартість доставки згідно з тарифами транспортної компанії. Оплата: Варіант 1: 100% на карту Приват банк. Варіант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, інша сума при отриманні післяплатою(НП) (вартість послуги НП 2-3% від суми)
- Вартість доставки залежить від населеного пункту. Подробиці уточнюйте у менеджера Оплата: Варіант 1: 100% на карту Приват банк. Варіант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, решта суми кур'єру при отриманні.
Способи оплати
- Здійснюється на карту Приват банку або Н/з (реквізити для оплати надаються після уточнення замовлення) або по терміналу, встановленого в нашому магазині р. Біла Церква
- предоплата
Гарантія:
• Проверка целостности стекол и зеркал производится в присутствии потребителя при доставке мебели. Комплектность изделия определяется описанием изделия или руководством по его эксплуатации.
Магазин мебели www.mebelfedosov.com.ua гарантирует соответствие мебели санитарно-гигиеническим нормам действующего законодательства Украины, а также требованиям ГОСТ 19917-93. Гарантийный срок эксплуатации детской мебели составляет - 12 месяцев, бытовой мебели - 18 месяцев. Дефекты, возникшие по вине потребителя (не правильная эксплуатация, порывы и загрязнения ткани, эксплуатация в cырых помещениях и т.д. и т.п.) могут быть устранены за счёт покупателя. Претензии по техническим характеристикам, дизайну, а также несоответствии вкусам покупателя, после продажи изделия, поставщиком не принимаются.
Приймання товару покупцем на "Новій Пошті"
Якщо Ви оформили замовлення "післяплатою" , то при отриманні замовлення, передайте кур'єру залишок суми (у разі доставки на Вашу адресу), або оплатіть залишок у касу служби доставки (у разі доставки на відділення Нової Пошти).
При отриманні замовлення:
- переконайтеся згідно артикулів і кількості замовлення товару
- переконайтеся у відсутності видимих пошкоджень чи слідів розтину упаковки товарів
До моменту приймання замовлених Вами товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. При виявленні пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акта (Акт прийому-передачі).
Ми не зможемо прийняти претензії щодо ушкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами служби доставки без претензій.
При адресній доставці замовлення, якщо замовлення габаритний/крихкий, і знаходиться в захисній дерев'яної обрешетовке, обов'язково оглядайте отримані товари, знявши обрешетовку. Оскільки кур'єри Нової Пошти не зобов'язані здійснювати розбирання обрешетовки, рекомендуємо передбачити даний момент і запастися інструментом для її розкриття (викрутка, пасатижі).
При отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти, працівники відділення зобов'язані допомогти Вам зняти обрешетовку для огляду товару. Огляд здійснюється тільки в присутності співробітника Нової Пошти.
Без проведення процедури огляду, Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані при транспортуванні.
ВАЖЛИВО:
В момент одержання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару Ви можете відмовитися від отримання замовлення.
В такому випадку, обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником Нової Пошти), із зазначенням причин відмови (детально описуються пошкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення, ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень і висилати нам на адресу: mebelfedosov@gmail.com