Кошик
666 відгуків
+380 (50) 926-62-84
+380 (63) 733-47-58
+380 (98) 089-33-43
Меблі від інтернет магазину mebelfedosov.com.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаСтоимость доставки согласно тарифам транспортной компании. Оплата: Вариант 1: 100% на карту Приват банк. Вариант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, остальная сумма при получении наложенным платежом(НП) (стоимость услуги НП 2-3% от суммы)
  • Meest ПОШТА
  • Доставка по Білій ЦерквіБезкоштовно за умовиВартість доставки 200.00 ₴. Замовлення на суму понад 3000 ₴ доставляється безкоштовно.Доставка безкоштовно до будинку при замовленні меблів на суму понад 3000грн.
  • ТК ДеліверіВартість доставки згідно з тарифами транспортної компанії. Оплата: Варіант 1: 100% на карту Приват банк. Варіант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, інша сума при отриманні післяплатою(НП) (вартість послуги НП 2-3% від суми)
  • Доставка по Києву та Київській області.Вартість доставки залежить від населеного пункту. Подробиці уточнюйте у менеджера Оплата: Варіант 1: 100% на карту Приват банк. Варіант 2: 10% (min 100грн.) на карту Приват банк, решта суми кур'єру при отриманні.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиЗдійснюється на карту Приват банку або Н/з (реквізити для оплати надаються після уточнення замовлення) або по терміналу, встановленого в нашому магазині р. Біла Церква
  • предоплатапредоплата

Гарантія:

• Гарантия не действительна в случае механических повреждений по вине заказчика, а также в случае изменения конструкции, перегруза или использования не по назначению приобретенной мебели;
• Проверка целостности стекол и зеркал производится в присутствии потребителя при доставке мебели. Комплектность изделия определяется описанием изделия или руководством по его эксплуатации.
Магазин мебели www.mebelfedosov.com.ua гарантирует соответствие мебели санитарно-гигиеническим нормам действующего законодательства Украины, а также требованиям ГОСТ 19917-93. Гарантийный срок эксплуатации детской мебели составляет - 12 месяцев, бытовой мебели - 18 месяцев. Дефекты, возникшие по вине потребителя (не правильная эксплуатация, порывы и загрязнения ткани, эксплуатация в cырых помещениях и т.д. и т.п.) могут быть устранены за счёт покупателя. Претензии по техническим характеристикам, дизайну, а также несоответствии вкусам покупателя, после продажи изделия, поставщиком не принимаются.

Приймання товару покупцем на "Новій Пошті"

Якщо Ви оформили замовлення "післяплатою" , то при отриманні замовлення, передайте кур'єру залишок суми (у разі доставки на Вашу адресу), або оплатіть залишок у касу служби доставки (у разі доставки на відділення Нової Пошти).

При отриманні замовлення:

  • переконайтеся згідно артикулів і кількості замовлення товару
  • переконайтеся у відсутності видимих пошкоджень чи слідів розтину упаковки товарів

До моменту приймання замовлених Вами товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. При виявленні пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акта (Акт прийому-передачі).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо ушкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами служби доставки без претензій.

При адресній доставці замовлення, якщо замовлення габаритний/крихкий, і знаходиться в захисній дерев'яної обрешетовке, обов'язково оглядайте отримані товари, знявши обрешетовку. Оскільки кур'єри Нової Пошти не зобов'язані здійснювати розбирання обрешетовки, рекомендуємо передбачити даний момент і запастися інструментом для її розкриття (викрутка, пасатижі).

При отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти, працівники відділення зобов'язані допомогти Вам зняти обрешетовку для огляду товару. Огляд здійснюється тільки в присутності співробітника Нової Пошти.

Без проведення процедури огляду, Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані при транспортуванні.

 

ВАЖЛИВО:

В момент одержання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару Ви можете відмовитися від отримання замовлення.

В такому випадку, обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником Нової Пошти), із зазначенням причин відмови (детально описуються пошкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення, ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень і висилати нам на адресу: mebelfedosov@gmail.com

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner